Zbuduj przyjazne i efektywne miejsce pracy.

Szkolenia prowadzimy dla wszystkich pracowników, zespołów, kadry zarządzającej lub indywidualne. Poruszamy głównie umiejętności miękkie związane z komunikacją, pracą z osobami z zaburzeniami psychicznymi, motywacją, ale również związanych z aktywnym trybem życia, odżywianiem i work-life balance.

„Wzrost świadomości pracowników jak rozwiązywać konflikty, komunikować się, motywować siebie i innych oraz jak istotna jest aktywność fizyczna, zdrowe nawyki żywieniowe i zdrowie psychiczne przełoży się na wzrost ich efektywność i satysfakcji z pracy. Tworzenie przyjaznego środowiska pracy jest kluczowe, zarówno dla pracodawcy, jak i pracowników”

W jaki sposób prowadzimy szkolenia?

Szkolenia możemy prowadzić w różnych formach w zależności od potrzeb, preferencji i możliwości naszych klientów. Szkolenia w formie stacjonarnej pozwalają na prowadzenie warsztatów i sesji szkoleniowych w mniejszych zespołach, bezpośrednio w placówce klienta. Szkolenia online pozwalają na elastyczność w zakresie czasu i miejsca, dzięki temu umożliwiają uczestnictwo znacznie większej liczby pracowników z różnych lokalizacji. Prowadzone są w formie webinarów edukacyjnych. Wiele tematów może być poruszanych również w formie szkoleń hybrydowych, obejmujących spotkania zdalne oraz stacjonarne. Dodatkowo prowadzimy szkolenia indywidualne w postaci mentoringu lub doraźnej interwencji w pilnej sytuacji.

W jakich obszarach prowadzimy szkolenia?

Szkolenia prowadzone przez psychologów lub lekarzy psychiatrów, działających w obszarach biznesowych, pozwalają na rozwój umiejętności miękkich. Są one kluczowe w budowaniu sprawnie działających zespołów oraz wspierającym miejscu pracy.

  • Jak pracować z osobami z trudnościami i chorobami psychicznymi - ADHD, ze spektrum autyzmu, depresją i zaburzeniami lękowymi.

  • Rozwój lidera i motywowanie zespołu.

  • Techniki zwiększania motywacji wewnętrznej.

  • Rozwiązywanie konfliktów - strategie mediacji i negocjacji.

  • Komunikacja interpersonalna - skuteczne wyrażanie myśli i emocji.

  • Wypalenie zawodowe - jak reagować i zapobiegać?

  • Trudne rozmowy z pracownikami.

  • Rozwój asertywności - komunikacja, radzenie sobie z krytyką i budowanie pozytywnego obrazu siebie.

  • Ustalanie i realizacja celów osobistych i zawodowych.

  • Redukcja stresu poprzez dietę.

  • Budowanie zespołu i współpraca - wzmacnianie więzi i zaufania w zespole.

  • Ergonomia i fizjoterapia w pracy biurowej.

  • Ruch w redukcji powikłań pracy siedzącej.

  • Zarządzanie stresem - techniki, ćwiczenia, rozpoznanie źródeł stresu.

Chcesz przeprowadzić szkolenie w Twojej firmie?

Zostaw numer, a nasz koordynator oddzwoni. Odpowie na wszystkie pytania i przedstawi możliwości.

Zapoznaj się z Regulaminem konsultacji.

Ile kosztują szkolenia Health-being?

Współpracujemy z małymi kilkunastoosobowymi firmami, jak i dużymi ogólnopolskimi przedsiębiorstwami. Zakres szkoleń oraz aspekty organizacyjne wpływają na ich cenę. Musimy uwzględnić wiele czynników, takich jak miejsce, forma szkolenia, czas jego trwania i obszar jakiego dotyczy. Niemniej, przykładowy webinar dla ogólnopolskiej firmy, który był prowadzony w formie zdalnej i trwał 90 minut kosztował naszego klienta 2500 złotych brutto. Może to stworzyć wstępny zarys wyceny, jednak zawsze będzie ona indywidualna. Najłatwiejszym sposobem na jej poznanie jest wypełnienie formularza kontaktowego. Nasz koordynator kontaktuje się najpóźniej na kolejny dzień roboczy, dzięki czemu nie ma konieczności długiego oczekiwania na ofertę.

Dlaczego warto korzystać ze szkoleń Health-being?

Jeżeli Twoja firma ma ambitne plany rozwojowe, jest nastawiona na ekspansję i podnoszenie jakości produktów lub usług to nie może w niej panować chaos organizacyjny, a zespół być zdemotywowany do pracy. 

Świadomi pracownicy potrafią efektywniej się komunikować, lepiej adaptują się do zmian i rzadziej rotują. Zrozumienie i umiejętność rozwiązywania konfliktów bezpośrednio obniża poziom stresu i wpływa na motywację oraz zaangażowanie. Wzrost satysfakcji z pracy odbija się na poprawie jej jakości i obsługi Państwa klientów.

Kontakt bezpośredni do koordynatora projektu - Jakuba Kozłowskiego