Regulamin świadczenia usług audytu
- Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowane następujące definicje:
- REGULAMIN – niniejszy zbiór zapisów regulujących kwestie dotyczące świadczenia Usług Audytu Ogólnozdrowotnego oraz Wprowadzania Rozwiązań Well-beingowych
- USŁUGI AUDYTU OGÓLNOZDROWOTNEGO – ogół działań związanych z badaniem, monitorowanie i diagnozowaniem stanu zdrowia fizycznego, psychicznego, poziomu stresu w firmie Zamawiającego.
- USŁUGI WPROWADZANIA ROZWIĄZAŃ WELL-BEINGOWYCH – ogół działań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem pozapłacowych benefitów w firmie Zamawiającego.
- ORGANIZATOR – Health Pro spółka z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 92 lok B, 53-333, Wrocław, NIP 8961628703, REGON 526142690
- ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna lub prawna zamawiająca usługę.
- UCZESTNIK – Zamawiający bądź osoba wyznaczona przez niego do wzięcia udziału w projekcie/audycie.
- UMOWA – porozumienie zawarte pomiędzy Zamawiającym, a Organizatorem przy zachowaniu minimum trzech, niezbędnych warunków, tj. zapoznaniem się Zamawiającego z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego warunków, zapłatą zaliczki – 100% wartości Usługi przy rezerwacji terminu oraz uzgodnieniem aspektów logistycznych dotyczących Usługi, przez co rozumiemy: zaakceptowany przez obie Strony Umowy termin i miejsce realizacji Usługi.
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, dalej zwany „Regulaminem”, określa warunki świadczenia Usług Audytu Ogólnozdrowotnego oraz Wprowadzania Rozwiązań Well-beingowych, warunki zawierania umów, a także procedury postępowania reklamacyjnego.
- Organizatorem Usług Audytu Ogólnozdrowotnego oraz Wprowadzania Rozwiązań Well-beingowych jest Health Pro spółka z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 92 lok B, 53-333, Wrocław, NIP 8961628703, REGON 526142690.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Podanie danych jest dobrowolne, a Zamawiającym i Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu do powierzonych danych osobowych oraz ich aktualizacji i poprawiania, a także żądania do ich usunięcia bądź ograniczenia przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Organizatora znajdują się w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie informacje znajdujące się pod adresem https://health-being.pl/ nie stanowią oferty w myśl art. 66 KC.
- Warunki współpracy i płatności
- Po ustaleniu terminu wprowadzanych rozwiązań/audytu dalej zwanymi Usługami, zostanie wystawiona faktura pro forma na 100% wartości Usługi wraz z dodatkowymi opłatami, zgodnie z ustaleniami obu Stron (np. dojazd prowadzących na miejsce wykonania usługi, organizacja sali szkoleniowej, rezerwacje hotelowe i inne dodatkowe, wynikające ze wspólnych ustaleń).
- Pierwsze spotkanie w formie wizji lokalnej i wywiadu z Zamawiającym jest bezpłatne i niezobowiązujące do podjęcia współpracy.
- Wszystkie kwestie dotyczące świadczenia Usług Audytu Ogólnozdrowotnego oraz Wprowadzania Rozwiązań Well-beingowych będą wprowadzane w oparciu o dokładny terminarz.
- Przy pierwszym spotkaniu Organizatora i Zamawiającego i wyrażeniu chęci współpracy zawarta zostanie umowa wstępna wraz z klauzulą o poufności.
- Gwarancją rezerwacji terminu realizacji Usługi jest opłacenie faktury pro forma, o której mowa w punkcie powyżej, w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych od daty wystawienia faktury pro forma, najpóźniej do dnia poprzedzającego rozpoczęcie realizacji Usługi.
- Przyjmując ofertę Organizatora i dokonując wpłaty Zamawiający akceptuje zasady i warunki rezygnacji z Usługi i zwrotu wpłaconych kwot określonych poniżej.
a) nie później niż na 21 dni kalendarzowych przed umówionym terminem, Klientowi przysługuje zwrot pełnej wpłaconej kwoty wynagrodzenia;
b) nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed umówionym terminem, Klientowi przysługuje zwrot połowy wpłaconej kwoty wynagrodzenia;
c) później niż 7 dni kalendarzowych przed umówionym terminem, Klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty wynagrodzenia. - Po otrzymaniu płatności faktury pro forma przez Organizatora, Organizator zobowiązuje się do wystawienia faktury końcowej.
- Przyczyny rezygnacji z zamówionej Usługi lub zmiany jej terminu nie mają wpływu na zasady określone w punkcie 3.
- Kwoty zatrzymanego wynagrodzenia z tytułu odwołania terminu świadczonej Usługi stanowią wynagrodzenie Organizatora za pozostanie w gotowości do świadczenia usługi w pierwotnym terminie.
- Wszelkie korekty należnego wynagrodzenia oraz kosztów dodatkowych zostaną objęte odpowiednimi dokumentami księgowymi.
- Zamawiającemu przysługuje zwrot wpłaconej kwoty wynagrodzenia w pełnej wysokości, w przypadku:
- a) rezygnacji z wykonania Usługi przez Organizatora,
- b) zaproponowania przez Organizatora zmiany terminu wykonania Usługi i braku akceptacji tego terminu przez Zamawiającego.
- Komunikacja związana z odwołaniem lub zmianą terminów usług dla swej ważności wymaga komunikacji e-mail lub telefonicznej z opiekunem Zamawiającego.
- Zobowiązania Stron
- Organizator zobowiązuje się świadczyć Usługi przy zachowaniu najwyższej staranności oraz działać zawsze w najlepiej pojętym interesie Zamawiającego i jego klientów zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu i uzgodnieniami szczegółowymi.
- Do obowiązków Organizatora należy zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej, lekarskiej oraz pozostałego personelu co w razie potrzeby można poświadczyć odpowiednimi dokumentami poświadczającymi kompetencje.
- W przypadku szkoleń, Organizator każdorazowo jest zobowiązany do dostarczenia każdemu Uczestnikowi odpowiednich materiałów szkoleniowych.
- Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Organizatorowi za Usługę, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie i w zgodzie z ustaleniami szczegółowymi.
- Postępowanie reklamacyjne
- Każdy Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług Szkoleniowych w terminie czternastu dni roboczych od daty realizacji Usługi.
- Reklamacje Usług Audytu Ogólnozdrowotnego oraz Wprowadzania Rozwiązań Well-beingowych należy zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora wskazany w niniejszym Regulaminie pkt. 4 § 1 bądź w formie elektronicznej, wysyłając zgłoszenie na adres kontakt@healthproclinic.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- a) imię i nazwisko/nazwę Zmawiającego,
- b) adres siedziby Zamawiającego,
- c) przedmiot reklamacji (nazwa Usługi, termin i miejsce realizacji)
- d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
- e) oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora.
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej, Organizator potwierdzi ten fakt w wiadomości zwrotnej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.
- Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt. 3 niniejszego paragrafu, to Organizator wyznaczy Zamawiającemu siedmiodniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.
- Majątkowe Prawa Autorskie
- Dostarczane Uczestnikom materiały przechodzą na ich własność z chwilą ich przekazania z zastrzeżeniem pkt. 2 w niniejszym paragrafie.
- Przeniesienie własności egzemplarza materiałów przekazanych Uczestnikom na potrzeby realizacji Usługi nie powoduje przejścia autorskich praw majątkowych do materiałów szkoleniowych.
- Treść materiałów szkoleniowych jest chroniona prawami autorskimi (Ustawa z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904 z póź. Zm.)), a ich reprodukowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, tłumaczenie na języki obce lub jakakolwiek dystrybucja jest zabroniona.
- Wszelkie materiały powstałe w trakcie realizacji Usługi i upublicznione przez Organizatora, można przechowywać i drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów.
- Postanowienia końcowe
- Organizator może poprosić Uczestników Warsztatu o anonimowe wypełnienie ankiety w formie papierowej, której celem będzie ocena przeprowadzonego Warsztatu.
- Integralną część Regulaminu stanowi Polityka Prywatności, znajdująca się pod adresem: https://health-being.pl/polityka-prywatnosci/
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Organizatora i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
- Wszelkie spory wynikłe między Organizatorem a Zamawiającym związane z wykonaniem postanowień niniejszego Regulaminu strony zobowiązują się rozstrzygnąć w drodze przyjaznych negocjacji. W przypadku braku porozumienia, spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni kalendarzowych od daty ich publikacji w Witrynie.